Páros Ma-Uri Masszázs II.

 2010.07.14. 16:32

Ezt a cikket már régóta meg szerettem volna írni, csak kicsit fogytán voltam az időnek. Volt szerencsém ugyanis pár hónappal ezelőtt részt venni egy páros ma-uri masszázson. A páros alatt nem azt értem, hogy a Kedvesemmel egy időben masszíroztak minket, hanem azt hogy két masszőr dolgozott egyidejűleg a testemen.

Hát korábbi egy masszőrös ma-uri masszázs is csodálatos volt, de a páros masszázs ezt felülmúlta. Egy férfi és egy női masszőr kezei közé kerültem, ami már csak a miatt is érdekes volt, hogy egyidejűleg férfi és női energiák kezelték a testemet.

Nagyon el tudtam lazulni és a kezdeti EGO által generált kontrolállási vágyam szinte az első 10 perc után szertefoszlott. Éreztem, hogy az EGO-m megpróbálja kontrolálni, hogy hol mi történik a testemben, pl. Ki hol érint meg engem stb... de mivel egyszerre 4 kéz dolgozott rajtam hamar feladta és hátérbe vonult. Nagyon jó érzés volt érezni egy idő után, hogy szinte megszűnt a testem körvonala és magasabb finom energiák rezegnek bennem illetve körülöttem. Aztán a következő időkre egyáltalán nem emlékszem csak egy érzésre, amit talán úgy lehetne röviden leírni, hogy "JÓ". Nincsen jó szó rá illetve nagyon nehéz megfogalmazni, csak LENNI. A masszázs vége felé közeledvén utaztam Nepálban a hegyekben, azokon a tájakon ahol már jártam korábban, csak most nyár volt. Újra éreztem a természet hatalmas erejét, láttam a hófedte csúcsokat és a frissen kinőtt zöld virágokat a sziklákon, szinte érztem a nap melegét a szel susogását.

Aztán egyszer csak vége lett, és visszazökkentem a "valós" világba. Testem nagyon lelassult szinte nehéz volt felkelni is a masszázs ágyról és még utána beszélni valahogy nem vágytam semmire.

Mindenki csak buzdítani szeretnék, menjetek el és próbáljátok ki!

Köszönöm ezúton is ma-uri masszőrjeimnek(Nátkai Ágnesnek és Barabás Attilának), hogy ennek a csodálatos megtapasztalásnak részese lehettem!

A bejegyzés trackback címe:

https://brego.blog.hu/api/trackback/id/tr372151658

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Páros ma-uri masszázs 2010.07.14. 17:24:01

Gyakorlatilag bármelyik jobban képzett masszőr elérheti azt az érzést az alanynál bármilyen fajta masszázsával (kivétel mondjuk a gyógymasszázs lehet), amiről itt írnak - hovatovább az a dolga, hogy a kuncsaft így érezzen. A masszázs maurisága sajnos a...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása